skip to main | skip to sidebar

29 de abr de 2012

[Mar por medio] Outra volta no escándalo dos medios ingleses

Anda a política do Reino revolta. Non sei se lembraredes, pero hai xa un tempo The Guardian sacou á luz un escándalo relacionado coa prensa sensacionalista. Resulta que o tabloide News of the World estivera accedendo ilegalmente a mensaxes de contestador de teléfonos privados, incluídos os dunha menor que fora asasinada nun caso bastante truculento.

E vaia a que se armou! Para comezar pechou o periódico, e iso que era unha cabeceira histórica e a máis lida nas fins de semana. A partir de aí comezouse a cuestionar as relacións entre prensa e poder, xa que este asunto salpicaba tamén a políticos e policías. Os máis prexudicados foron o Partido Conservador e a todopoderosa News Corporation, propiedade do magnate australiano Rupert Murdoch e dona dalgúns dos principais medios do UK: The Sun, The Times, BSkyB ou o propio News of the World.

Continúa no blog Mar por Medio de Praza Pública

0 comentários:

Postar um comentário